_

امداد خودرو سایپا

_

خودروهای سایپا مثل تیبا، کوئیک، پراید، ساینا و … تحت پوشش خدمات امداد خودرو سایپا هستند. اگر خودروی سایپا دارید و در مسیر رفتن به محل کار، دانشگاه و یا مسافرت، خودروی شما دچار اختلال شده است می توانید از خدمات مراکز امداد بهره مند شده و مشکل خودرو را به سرعت رفع کنید. مرکز امداد خودرو، تشکیل شده از تعمیرکارانی است که خدمات در محل ارائه می دهند و در سریع ترین زمان به محل شما اعزام می شوند. لطفا به صورت تلفنی با مرکز تماس بگیرید و پس از اعلام مشکل خودرو و همچنین اعلام موقعیت مکانی خود، منتظر باشید تا تعمیرکار به محل شما بیاید.

امداد خودرو سایپا

سایپا یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان خودرو در داخل کشور است. به همین دلیل مراکز بسیار زیادی در اقصی نقاط ایران خدمات مربوط به امداد خودرو سایپا را ارائه می‌کنند. برای مثال تهران امدادکار یکی از همین نمایندگی‌ها است که شما می‌توانید با خیال راحت کلیه خدمات مربوط به سرویس و تعمیر خودروی خود را تحت نظر افراد حرفه‌ای انجام دهید. حتی اگر تعمیرکاران خصوصی در نزدیک محل زندگی شما یا محل کار فعالیت می‌کنند، باز هم بهترین راهکار این است که با امداد خودرو سایپا در ارتباط باشید. در این مطلب برای شما توضیح خواهیم داد که اهمیت این موضوع در چیست. پس این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

خدمات امداد خودرو سایپا

به هر حال این مسأله طبیعی است که هر خودرویی بنا به دلایلی خراب شود. از سوی دیگر شما هر چند ماه یکبار باید خودروی خود را برای سرویس نزد افراد متخصص ببرید. اکنون به نظر شما مراجعه کردن به تعمیرکاران خصوصی بهتر است و یا اینکه به سراغ نمایندگی‌هایی همانند تهران امدادکار بروید؟ اجازه دهید خدمات تهران امدادکار به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی‌های امداد خودرو سایپا را برای شما شرح دهیم تا بتوانید به یک تصمیم درست برسید:

تعمیرکار سیار سایپا

 اعزام تعمیرکار سیار متخصص خودروهای سایپا یکی از خدمات مجموعه ماست. در هر نقطه ای از تهران که حضور داشته باشید تعمیرکاران ما در اسرع وقت در محل حاضر شده و عیب یابی خودرو را آغاز کرده و در صورتی که مشکل در محل قابل رفع باشد تعمیرات انجام خواهد شد و در غیر اینصورت خودرو به تعمیرگاه های مجاز سایپا و یا هر مکان دیگری که درخواست مشتری باشد انتقال خواهد یافت.
در این صورت هم هزینه تعمیرات برای شما مقرون به صرف تمام می‌شود و هم مطمئن هستید دوباره این عیب در داخل خودرو رخ نمی‌دهد.

خدمات تعمیر در محل خودروهای سایپا

یکی از بهترین اقداماتی که تهران امدادکار در راستای جلب رضایت مشتریان انجام داده است، بحث خدمات در محل می‌باشد. فرض کنیم یک روز صبح از خواب بیدار می‌شوید و خودروی شما روشن نمی‌شود. اکنون باید چگونه خودرو را به یک تعمیرگاه ببرید تا بررسی گردد علت چنین اتفاقی چیست؟ به جای این کار می‌توانید با نمایندگی‌های امداد خودرو سایپا همانند تهران امدادکار تماس بگیرید. تکنسین‌های ما در اولین زمان ممکن خود را به منزل یا محل کار شما می‌رسانند و عیب‌یابی را انجام می‌دهند. بنابراین بدون اینکه در ترافیک‌های سنگین شهری درگیر شوید و یا اینکه مجبور باشید یک روز کاری را مرخصی بگیرید تا خود را به یک تعمیرگاه برسانید، توانسته‌اید خودروی خود را به راحتی عیب‌یابی و تعمیر کنید.

تعمیرات سایپا در محل

خدمات امداد و تعویض باتری سایپا

 گاهی اوقات شارژ باتری شما تمام می‌شود و با یک باتری به باتری مشکلی برطرف خواهد شد. اما متأسفانه تعمیرکارانی در کشور هستند که از اعتماد مشتری سوءاستفاده می‌کنند و باتری آن‌ها را تعویض می‌نمایند. در این صورت یک باتری چینی بر روی خودرو نصب می‌شود که طول عمر مفید کمی دارد. در حالی که شما هزینه بالایی را پرداخت کرده‌اید. کارشناسان ما وقتی وضعیت باتری را بررسی کنند، در صورتی که نیاز به شارژ باتری باشد، خدمات باتری به باتری را برای شما انجام خواهند داد. اما اگر باتری طول عمر مفید خود را از دست داده و نیاز به تعویض دارد، تهران امدادکار از باتری‌های اورجینال دارای گارانتی استفاده می‌کند و مهندسین باید گارانتی را مهر شده در اختیار مشتری بگذارند.

تعویض قطعات اورجینال خودرو

به جرات می‌توان گفت یکی از بدترین موضوعات از نظر مشتریان این است که ما بخواهیم قطعاتی را در داخل موتور خودرو تعویض نماییم. چون مشتریان نگران هستند هم طول عمر مفید موتور کاهش پیدا کند و خرابی‌های بیشتری در داخل دستگاه بروز نماید و هم مجبور باشند در کوتاه مدت برای تعویض مجدد قطعات هزینه کنند. اما وقتی شما تحت نظر تهران امدادکار وسیله نقلیه خود را تعمیر می‌کنید، اصلاً نباید چنین دغدغه‌ای داشته باشید. تهران امدادکار خود را موظف می‌داند طبق قوانین امداد خودرو سایپا، قطعات اورجینال را بر روی دستگاه شما نصب کند. این قطعات دارای گارانتی اصل هستند. وقتی شما این گارانتی را در اختیار داشته باشید، مطمئن هستید که قطعات اورجینال بر روی خودرو نصب شده‌اند.

ارائه گارانتی و ضمانت خدمات

قطعاً دغدغه همه مشتریان این است که به ازای هزینه پرداختی برای سرویس و یا تعمیر خودرو، بهترین خدمات را دریافت کنند. تعمیرکاران خصوصی به شما گارانتی تحویل نمی‌دهند ولی مهندسین ما در تهران امدادکار طبق قوانین امداد خودرو سایپا موظف هستند وقتی تعمیرات و یا سرویس خودرو را به پایان رساندند، یک گارانتی با نام خود و نام نمایندگی یعنی تهران امدادکار در اختیار شما بگذارند. همچنین فاکتور هزینه‌ها به شما تحویل داده می‌شود تا بتوانید جزئیات هزینه‌ها را بررسی کنید.

امداد باتری سایپا

امداد خودرو شبانه روزی سایپا

امداد خودرو شبانه روزی سایپا به صورت ۲۴ ساعته خدمات را برای شما عزیزان ارائه می‌کند. می‌توانید با شماره تماس‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. در صورت امکان خدمات در محل برای شما انجام می‌شود تا مسئولیت جابجایی خودرو از دوش شما برداشته شود. لازم است این نکته را نیز متذکر شویم که تهران امدادکار خدمات مربوط به یدک‌کش خودرو را نیز در نظر گرفته است. یعنی اگر بنا به هر دلیلی خودروی شما در حین رانندگی از کار افتاد و یا اینکه تصادف شدیدی داشتید و باید یک یدک‌کش به محل مراجعه کند تا خودرو را به محل تعمیرگاه ببرد، تنها کاری که لازم است انجام دهید، تماس با تهران امدادکار می‌باشد. سریعاً یدکش به محل اعزام می‌گردد و خودرو به تهران امدادکار انتقال خواهد یافت. در این صورت تیمی از مهندسین ما تعمیرات را آغاز می‌کنند تا هر چه زودتر خودرو در اختیار شما قرار گیرد.

هزینه امداد خودرو سایپا

 همانگونه که در این مطلب گفتیم یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان، بحث هزینه‌هایی است که باید برای تعمیر و یا سرویس خودروی خود بپردازند. هزینه خدمات تهران امدادکار براساس چند فاکتور محاسبه می‌شود. برای مثال:

  • آیا خودروی شما سرویس شده و یا اینکه نیاز به تعمیرات و عیب‌یابی داشته است؟
  • چه مقدار آسیب به خودرو وارد شده است؟ مسلماً هر چه خرابی بیشتر باشد، هزینه‌ها افزایش خواهد یافت.
  • هزینه تعمیر خودرو‌های سایپای مدل جدید نسبت به مدل‌های قدیمی گران‌تر است چون قطعات آن‌ها گران‌تر می‌باشد.
  • تعمیرکار چه مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت کرده است؟
  • آیا گارانتی خودرو شما اعتبار دارد؟ چون در این صورت تخفیف خوبی دریافت می‌کنید.

کلام آخر

تهران امدادکار با مجموعه‌ای از مهندسین توانمند در طول شبانه روز در خدمت شما عزیزان است. پس دغدغه‌ای برای سرویس و یا تعمیر خودرو نداشته باشید. اگر می‌خواهید سفر بروید و فرصت کافی ندارید تا بتوانید برای سرویس به تعمیرگاه بروید، همین اکنون با تهران امدادکار تماس بگیرید تا نیرو‌های ما به منزل شما بیایند؛ خودرو شما را سرویس کنند و با خیال آسوده سفر خود را آغاز نمایید.