_

امداد خودرو کرمان موتور

_

خدمات امداد خودرو کرمان موتور، شامل خدمات امدادی و کمک جاده ای برای خودروهای شرکت کرمان موتور مثل لیفان ۶۲۰، لیفان ایکس ۶۰، لیفان ایکس ۵۰، لیفان ۸۲۰، جک جی ۵، جک اس ۵، جک اس ۳ و … می باشد. اگر خودروی کرمان موتور شما دچار نقص فنی شده است یا نیازمند تعویض و تعمیر باتری می باشد، می توانید با مرکز امداد خودرو کرمان موتور تماس بگیرید و درخواست اعزام تعمیرکار یا یدک کش داشته باشید. خدمات مرکز امداد خودرو علاوه بر تعمیرات در محل، شامل حمل خودرو تا تعمیرگاه یا نمایندگی هم می باشد. لطفا پس از تماس با مرکز امداد، مدل خودرو و مشکل آن را شرح دهید و پس از اعلام موقعیت مکانی خود، منتظر باشید که تعمیرکار اعزام شود.

امداد خودرو کرمان موتور

شرکت کرمان موتور، یک کمپانی خودروسازی داخلی است که در سال ۱۳۷۳ به‌ عنوان بزرگ‌ ترین و اولین زیرمجموعه صنایع خودروسازی کرمان تاسیس شده و در حال‌ حاضر نیز در زمینه تولید خودرو های سواری و وارد کردن خودرو های خارجی مشغول به فعالیت است. همچنین کمپانی کرمان موتور در منطقه بم، به عنوان یک شرکت خودروسازی غیر دولتی و با هدف اشتغال‌ زایی جهت تولید انواع خودرو های سواری، توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید خودرو دوو سیلو را راه‌ اندازی کند. امروزه نیز این شرکت، به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ ترین شرکت تولید کننده خودرو در داخل کشور شناخته می شود و از دیگر خودرو های آن می‌ توان به KMC KY ،X۵، جک J4، فولکس گل،لیفان، هیوندای آوانته، هیوندای ورنا، هافی لوبو و غیره اشاره نمود.

خدمات امداد خودرو کرمان موتور در تهران

مجموعه تهران امداد کار، تحت عنوان امداد خودرو کرمان موتور، خدمات تعمیر و سرویس انواع خودرو های کرمان موتور را در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در ۷ روز هفته به شما ارائه می‌ دهد. این مجموعه با استفاده از مجهزترین و بروزترین تجهیزات و همچنین بهره‌گیری از نیروی بسیار با تجربه و ماهر، انواع خدمات امدادی و تعمیراتی را در تمامی مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز تهران به رانندگان ارائه داده و دارای سال‌ ها تجربه تخصصی در این حرفه است. از مهم‌ ترین خدمات تهران امداد کار برای خودرو های کرمان موتور در تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

مکانیک سیار

تعمیرکاران و تکنسین های تهران امداد کار، در زمینه سرویس و تعمیر انواع خودرو های کرمان موتور دارای دانش، مهارت و تجارب بسیار بالا هستند و در صورت هرگونه مشکل و خرابی در این خودرو ها، در هر ساعتی از شبانه‌ روز به محل مورد نظر اعزام شده و در کوتاه‌ ترین زمان، انواع عیوب را به‌ طور دقیق تشخیص و آن‌ ها را رفع می‌ کنند. مهم‌ ترین خدمات تعمیرکار سیار نیز شامل:

  • بررسی و رفع مشکلات سیستم برقی خودرو
  • بررسی و رفع مشکلات موتور خودرو
  • بررسی و رفع مشکلات تجهیزات مصرفی خودرو
  • تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و غیره
  • تعمیر پمپ بنزین
  • تعویض سر سیلندر
  • بررسی و تعویض واتر پمپ
  • بررسی و تعویض دسته موتور
  • بررسی و تعویض تسمه دینام

پنچرگیری سیار کرمان موتور

پنچرگیری سیار خودرو

یکی دیگر از مهم‌ ترین خدمات تهران امداد کار، پنچرگیری اتومبیل‌ های کرمان موتور در محل است. در این نوع خدمات، فشار و باد لاستیک‌ ها بررسی شده و در صورت پنچری، تکنسین‌ ها از لاستیک های نو و متناسب با مدل خودرو کرمان موتور استفاده کرده و آن را تعویض می‌ کنند.

باتری به باتری سیار

قطعه باتری، یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین قطعات موجود در خودرو است که انرژی مورد نیاز را برای استارت و به حرکت در آمدن خودرو فراهم می‌ کند. در صورت دشارژ باتری، عدم استارت ماشین، روشن نشدن چراغ‌ های جلویی و عقبی و سایر مشکلات مرتبط با باتری، می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه‌ روز، با تهران امداد کار تماس گرفته و درخواست امداد باتری نمایید.

سوخت‌ رسانی سیار

با استفاده از خدمات سوخت‌ رسانی سیار تهران امداد کار، می‌ توانید در تمامی روز های هفته و در هر ساعتی از شبانه روز، سوخت مورد نیاز خودروی خود را فراهم کنید.

حمل خودرو با خودروبر و یدک کش

مجموعه تهران امداد کار با استفاده از کفی خودرو بر و یدک‌ کش‌ های بسیار مجهز و به روز خود، خدمات حمل و جا به جایی انواع خودرو های کرمان موتور را به رانندگان ارائه می‌ دهد.

امداد خودرو شبانه‌ روزی کرمان موتور

ارائه خدمات شبانه‌ روزی و ۲۴ ساعته تهران امداد کار به خودرو های کرمان موتور در تهران، یکی دیگر از خدمات اصلی این مجموعه به رانندگان است. شما می‌ توانید در تمامی ساعات روز و شب، در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در خودروی خود، با شماره‌ های ثبت‌ شده در سایت اصلی تهران امداد کار تماس گرفته و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت نمایید. پس‌ از ثبت درخواست نیز تعمیرکاران ما در کوتاه‌ ترین زمان به محل اعزام شده و هرگونه مشکل و عیوب خودرو شما را بررسی و در صورت شرایط لازم، آن را در محل رفع می‌ نمایند. در صورت عدم تعمیر نیز توسط یدک کش یا کفی خودرو بر، خودرو را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه مجاز حمل می‌ کنند.

از مهم‌ ترین مزایای بهره‌مندی از خدمات شبانه‌ روزی امداد خودرو کرمان موتور نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود.

  • پاسخ‌ گویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته رانندگان
  • ارائه خدمات امدادی شبانه‌ روزی در تمامی روز های هفته
  • بهره‌مندی از نیروی تعمیراتی بسیار ماهر، متخصص و با تجربه
  • دریافت هزینه تعمیراتی با توجه به تعرفه تعیین‌ شده از سوی اتحادیه
  • تعمیر و سرویس خودرو های کرمان موتور در محل
  • استفاده از قطعات اورجینال و ارائه ضمانت‌ نامه قطعه و خدمات پس‌ از فروش به رانندگان

شماره امداد خودرو کرمان موتور در تهران

شماره امداد خودرو کرمان موتور تهران 09126985138 است. رانندگان عزیز می‌ توانید برای برخورداری از خدمات امداد خودروی در سراسر تهران و یا جا به جایی آن تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه معتبر، از خدمات تهران امداد کار برخوردار شوید. برای برقراری ارتباط با این مجموعه نیز می‌ توانید به واسطه شماره‌ فوق تهران امداد کار تماس گرفته و از کارشناسان ما درخواست تعمیرکار کنید. کارشناسان ما نیز در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در تمامی ایام سال، آماده پاسخ‌ گویی و پشتیبانی شما عزیزان هستند و قبل‌ از اعزام تعمیرکار نیز تمامی راهنمایی‌ ها و توصیه‌ های لازم را جهت برقراری ایمنی کامل برای شما و خودرو را ارائه می‌ دهند.

خودرو های تحت پوشش امداد خودرو کرمان موتور

شرکت تهران امداد کار تحت عنوان امداد خودروی کرمان موتور، با هدف ارائه خدمات امدادی ۲۴ ساعته به خودرو های در راه‌ مانده کرمان موتور، مشغول به فعالیت بوده و خدمات تعمیراتی را نیز در بالاترین سطح کیفی و در کوتاه‌ ترین زمان ارائه می‌ دهد. تکنسین‌ های این مجموعه در تعمیر و سرویس انواع خودرو های کرمان موتور، دارای دانش و تسلط کافی هستند و قادر به تعمیر، سرویس و در صورت نیاز تعویض قطعات این خودرو ها می‌ باشند.

انجام تعمیر خودرو های کرمان موتور به‌ ویژه خودرو های وارداتی آن نیز امری بسیار تخصصی و حرفه‌ ای است و نیازمند افراد با تجربه و متخصص در این زمینه می‌ باشد. بنابراین توصیه می‌ شود برای سرویس و یا تعمیر خودروی خود، از خدمات امدادی معتبر استفاده نمایید. تمامی خودرو های کرمان موتور نیز تحت پوشش خدمات امدادی تهران امداد کار هستند و شما می‌ توانید با خیالی راحت، از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

از مهم‌ ترین خودرو های تحت پوشش کرمان موتور نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امداد خودرو لیفان در تهران
  • امداد خودرو جک در تهران
  • امداد خودرو KMC در تهران

امداد خودرو کرمان موتور

هزینه خدمات امداد خودرو کرمان موتور

خودرو های برند کرمان موتور، شامل انواع خودرو های سواری و شاسی داخلی و وارداتی هستند و هر کدام نیز براساس میزان خرابی خودرو و نوع قطعه آسیب‌ دیده، دارای هزینه‌ های متفاوتی در تعمیر می‌ باشند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌ های خدمات ارائه‌ شده در مجموعه تهران امداد کار، بر اساس تعرفه تعیین‌ شده از اتحادیه مربوطه بوده و هیچ هزینه اضافی از رانندگان دریافت نخواهد شد. از دیگر عوامل تأثیر گذار بر هزینه خدمات امداد خودروی کرمان موتور نیز می‌ توان به نوع خودرو، خدمات سرویس دوره‌ ای، تخصص تکنسین، نوع خدمات تعمیراتی، ارائه فاکتور خدمات و غیره اشاره نمود.

در پایان

رانندگان عزیز می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در ۷ روز هفته در صورت وجود هرگونه ایراد و خرابی در خودروی خود، با امداد خودرو کرمان موتور در تهران تماس حاصل کرده و علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در وقت و هزینه، از خدمات تعمیراتی در سطح بالای کیفیتی نیز بهره‌مند شوید.