_

امدادباتری سیار

_

باتری به باتری سیار یکی از پرتقاضاترین خدمات امداد خودرو می باشد زیرا تمام شدن شارژ باتری خودرو، مشکل رایجی است که اکثر رانندگان آن را تجربه می کنند. اگر شارژ باتری خودروی شما هم به اتمام رسیده است و نیاز به خدمات باتری به باتری دارید، می توانید با مرکز امداد باتری سیار تماس بگیرید تا یک تکنسین همراه با لوازم، به محل شما اعزام شود. خدمات امداد باتری سیار فقط برای باتری به باتری کردن نیست و اگر باتری خودروی شما به طور کامل خراب شده است و نیاز به تعویض دارد نیز می توانید از این خدمات استفاده کنید. امداد باتری سیار، تمام مناطق تهران مثل غرب، شرق، جنوب و شمال تهران را پوشش می دهد.

امداد باتری سیار

باتری، یکی از مهم‌ ترین قطعات موجود در وسایل نقلیه است و وظیفه اصلی آن در خودرو نیز تأمین نیروی لازم برای استارت و روشن شدن خودرو می‌ باشد. باتری نیز همانند دیگر اجزای خودرو، در برابر گرمای شدید تابستان و سرمای زمستان، عدم نگهداری مناسب و همچنین اتمام طول عمر، دچار برخی ایرادات و مشکلات می شود که نیاز به عیب‌ یابی و یا تعویض خواهد داشت.

مجموعه تهران امداد کار تحت عنوان امداد باتری سیار در تهران، انواع خدمات عیب‌ یابی، بررسی و تعویض باتری‌ های خودرو در محل را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای به رانندگان ارائه داده و دارای سال‌ ها تجربه فعالیت در این زمینه است. رانندگان عزیز می‌ توانید برای استفاده از خدمات امداد باتری سیار در تهران، با مجموعه تهران امداد کار تماس گرفته و درخواست خود را جهت اعزام کارشناس به محل ثبت نمایید.

خدمات امداد باتری سیار در تهران

یکی دیگر از مهم‌ ترین خدمات ارائه‌ شده در مجموعه تهران امداد کار، خدمات امداد باتری سیار در پایتخت است. کارشناسان و تکنسین‌ های این مجموعه، در زمینه بررسی و عیب‌ یابی انواع باتری‌ های خودرو، دارای دانش و مهارت بالا هستند و با تسلط کامل بر تعمیر و تعویض باتری، خدمات خود را در کوتاه‌ ترین زمان و بالاترین کیفیت به رانندگان ارائه می‌ دهند. هدف اصلی کارشناسان ما در مجموعه تهران امداد کار پس‌ از بررسی باتری خودرو در محل، عیب‌ یابی و تعمیر آن بوده و در صورت عدم شرایط لازم برای تعمیر و روشن نشدن خودرو نیز از باتری‌ های اصل و اورجینال متناسب با مدل خودرو برای تعویض استفاده می‌ کنند.

دیگر خدمات امداد باتری سیار در تهران نیز عبارتند از:

  • اعزام کارشناس به محل در کوتاه‌ ترین زمان
  • پاسخ‌ گویی و پشتیبانی مشتریان به‌ صورت ۲۴ ساعته
  • ارائه خدمات امداد باتری در شبانه‌ روز و تمامی روز های هفته
  • عیب‌ یابی و تعویض باتری خودرو در محل
  • استفاده از باتری‌ های اصل و اورجینال
  • برخورداری از خدمات پس‌ از فروش
  • ارائه فاکتور خدمات و گارانتی قطعه به رانندگان
  • ارائه توصیه‌ های لازم به رانندگان جهت افزایش طول عمر باتری و بهبود عملکرد آن در خودرو

امداد باتری سیار شبانه‌ روزی

مجموعه تهران امداد کار تحت عنوان امداد باتری سیار شبانه‌ روزی در تهران، آماده ارائه خدمات امداد باتری در بالاترین سطح کیفی به رانندگان است. شما می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه‌ روز و در تمامی روز های سال به‌ ویژه در روز های تعطیل، برای درخواست اعزام کارشناس به محل جهت بررسی و عیب یابی باتری، با مجموعه تهران امداد کار تحت عنوان امداد باتری سیار شبانه‌ روزی تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید. پس‌ از دریافت اطلاعات لازم در رابطه با نوع خودرو، خرابی باتری، محل خودرو و غیره تکنسین مربوطه در کوتاه‌ ترین زمان به محل اعزام می‌ شود. کارشناس نیز پس‌ از حضور در محل و بدون اتلاف وقت، شروع به بررسی و عیب‌ یابی باتری خودرو نموده و در صورت نیاز به تعویض نیز از باتری اورجینال همراه با خدمات پس‌ از فروش استفاده می‌ نماید.

از مهم‌ ترین مزایای بهره‌مندی از خدمات امداد باتری سیار شبانه‌ روزی در تهران نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • استفاده از بهترین و با کیفیت‌ ترین باتری خودرو برای تعویض
  • گستردگی ارائه خدمات امداد باتری سیار در مناطق تهران
  • بهره‌مندی از تیم کارشناسی بسیار متخصص و باتجربه
  • تست باتری در محل
  • تعویض باتری در محل
  • خدمات باتری به باتری در محل
  • پوشش‌ دهی انواع خودرو های داخلی و خارجی
  • ارائه خدمات امداد باتری به‌ صورت شبانه‌ روزی و ۲۴ ساعته
  • اعزام کارشناس به محل در تمامی روز های هفته و در کوتاه ترین زمان
  • دارای فاکتور و خدمات پس‌ از فروش

امداد باتری در تهران

شماره امداد باتری سیار در تهران

شماره امداد باتری سیار در تهران ۰۹۱۲۶۹۸۵۱۳۸ و ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲ است. شما نیز می‌ توانید برای بهره‌مندی از خدمات امداد باتری سیار در مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز تهران و همچنین در هر ساعتی از شبانه‌ روز، از طریق شماره‌ های موجود با امداد باتری سیار در تهران تماس گرفته و درخواست کارشناس نمایید.

مجموعه امداد باتری سیار در تهران، خدمات عیب‌ یابی، تعمیر و تعویض باتری خودرو در محل را در تمامی روز های سال به رانندگان ارائه می‌ دهد. این مجموعه همچنین علاوه‌ بر انجام خدمات امدادی، توصیه‌ ها و مشاوره‌ های تخصصی را جهت افزایش طول عمر قطعه باتری و رفع مشکلات سطحی آن به‌ صورت تلفنی توسط کارشناسان کارآزموده به رانندگان ارائه می‌ دهد.

خودرو های تحت پوشش امداد باتری سیار

تمامی خودرو های داخلی و خارجی، برای استفاده از خدمات امداد باتری سیار جهت عیب‌ یابی و یا تعویض قطعه باتری، تحت پوشش مجموعه تهران امداد کار قرار گرفته و کارشناسان ما نیز دارای مهارت و تسلط کافی بر ارائه خدمات امداد باتری انواع خودرو هستند. رانندگان عزیز می‌ توانید در مناطق غرب، شرق، سعادت‌آباد، شمال، تهرانپارس، شهرک غرب، مرکز و غیره برای استفاده از بهترین خدمات امداد باتری، با مجموعه تهران امداد کار تماس گرفته و علاوه‌ بر بهره‌مندی از با کیفیت‌ ترین خدمات امدادی، از خدمات پس‌ از فروش ما نیز استفاده نمایید.

از مهم‌ ترین خودرو های تحت پوشش امداد باتری سیار در تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امداد باتری خودرو های ایران‌ خودرو
  • امداد باتری خودرو های سایپا
  • امداد باتری خودرو های کیا
  • امداد باتری خودرو های هیوندا
  • امداد باتری خودرو های بهمن موتور
  • امداد باتری خودرو های کرمان موتور
  • امداد باتری خودرو های مدیران خودرو

هزینه خدمات امداد باتری سیار

هزینه خدمات امداد باتری سیار با در نظر گرفتن فعالیت‌ های انجام‌ شده در این نوع خدمات امدادی متفاوت است و براساس فاکتور های متعددی تعیین و برآورد می‌ شود. یکی از مهم‌ ترین این فاکتور ها، تعویض باتری خودرو در محل و استفاده از باتری‌ های اورجینال است. باتری‌ های اورجینال، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همراه با خدمات پس‌ از فروش و گارانتی، از قیمت بسیار بالاتری نیز نسبت‌ به باتری‌ های استوک و تقلبی برخوردار می‌ باشند. از دیگر عوامل تأثیر گذار بر هزینه خدمات امداد باتری سیار نیز می‌ توان به تخصص کارشناس، تعمیر باتری، اعتبار مجموعه امدادی، فاکتور خدمات، ضمانت‌ نامه قطعه، خدمات پس‌ از فروش و غیره اشاره نمود.

کلام آخر

رانندگان عزیز می‌ توانید برای استفاده از خدمات ۲۴ ساعته و تعویض و تعمیر باتری در محل، با امداد باتری سیار شبانه‌ روزی در تهران تماس حاصل کرده و علاوه‌ بر بهره‌مندی از مشاوره پاسخ‌ گویی ۲۴ ساعته، درخواست خود را نیز برای اعزام تکنسین به محل ثبت و در کوتاه‌ ترین زمان از با کیفیت‌ ترین خدمات امداد باتری در تهران بهره‌مند شوید.