_

امداد خودرو شرق تهران

_

مرکز امداد خودرو شرق تهران می تواند با خدمات متنوع و زیادی که دارد، مشکل خودروی شما را در تمام مناطق شرق تهران رفع کند. اگر ساکن محدوده شرق تهران هستید و یا خودروی شما در این محدوده خراب شده است، می توانید از طریق تماس با مرکز امداد خودروی ما، از خدمات امدادی با کیفیت در سریع ترین زمان بهره مند شوید. از جمله خدمات مرکز امداد شامل تعویض باتری خودرو، حمل خودرو به تعمیرگاه، پنچرگیری، سوخت رسانی، رفع نقص های فنی و … می باشند. تعمیرکار ابتدا با حضور در محل شما، سعی در تعمیر خودرو خواهد داشت اما اگر مشکل خودرو گسترده باشد، با یدک کش به تعمیرگاه انتقال داده می شود. 

امداد خودرو شرق تهران

«شماره امداد خودرو شرق تهران» 09124048722 است. امداد خودرو شرق تهران در 24 ساعته 7 روز هفته تمامی خدمات امداد سیار جاده ای اعم از مکانیک سیار، یدک کش و کفی خودروبر در تمامی مناطق شرق تهران را ارائه می دهد.

وجود مراکز مختلف امداد رسانی در تهران این امکان را در اختیار رانندگان قرار می دهد که در زمان مواجهه با مشکلاتی مثل روشن نشدن ماشین یا تصادفات جاده ای بتوانند به کمک این مراکز اقدامات لازم مثل تعمیر خودرو یا انتقال آن به یک تعمیرگاه نزدیک را انجام دهند. دلایل مختلفی می توانند باعث شود دستگاه اتومبیل شما از کار بیافتد و شما نیاز داشته باشید که از کمک رسانی های این مراکز در شرق تهران استفاده کنید. ما در این مقاله قصد داریم ضمن دسته بندی و توضیح دلایل خرابی ماشین ها، خدمات امداد خودرو شرق تهران را نیز توضیح دهیم. همچنین در پایان، بهترین مرکز امداد خودرو در شرق تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. لطفا همراه ما باشید.

خدمات امداد خودرو شرق تهران

مراکزی که در زمینه امداد رسانی به اتومبیل ها فعالیت می کنند با توجه به اینکه دلایل خراب شدن ماشین ها و متوقف شدن آنها در خیابان ها متنوع است، خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می دهند. وجود این خدمات باعث می شود ماشین ها در جاده ها و خیابان ها نمانند و بتواند به صورت در محل، کارآیی خود را دوباره به دست آورند. همچین در مواردی که مشکل پیش آمده در محل حل نمی شود، به لطف وجود مرکز امداد خودرو شرق تهران، امکان انتقال خودرو وجود خواهد داشت.

بیشتر تماس های مرکز تهران امداد کار، مربوط به موارد زیر می باشد:

  • اتمام سوخت
  • اختلال برق ماشین
  • خاموش شدن ماشین به دلیلی نامعلوم
  • خالی شدن باتری ماشین
  • نقص فنی اتومبیل
  • پنچر شدن لاستیک خودرو
  • قفل شدن درب ماشین

بنابراین خدمات مرکز امداد رسانی نیز به شکلی خواهد بود که بتواند این نیاز ها را پاسخگو باشد.

خدمات قفل و سوئیچ امداد خودرو شرق تهران

یکی دیگر از درخواست های افراد در زمینه امداد رسانی، مربوط به قفل شدن درب اتومبیل می باشد. این مشکل زمانی پیش می آید که راننده سوئیچ را در داخل اتومبیل جا می گذارد و درب ها را قفل می کند و به دلیل همراه نداشتن سوییچ یدکی نمی تواند درب خودرو را باز کند.

در چنین شرایطی می توانید با مرکز امداد خودرو شرق تهران تماس بگیرید و مشکل خود را از این طریق رفع کنید. همچنین لازم است بدانید که خدمات مختلف امداد خودرو به صورت بیست و چهار ساعته ارائه می شوند و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای دریافت خدمات اقدام کنید.

خدمات امداد باتری در شرق تهران

باتری خودرو معمولا قبل از اینکه از کار بیافتد، هشدار های لازم را به راننده می دهد تا نسبت به تعویض باتری اقدام کنند. با این وجود ممکن است این هشدار ها نمایش داده نشوند و یا شما فرصت نکرده باشید در زمان مناسب باتری را تعویض کنید. در چنین شرایطی ممکن است خودروی شما در حین حرکت، به دلیل قطع شدن جریان برق، خاموش شود اما جای نگرانی نیست و شما می توانید با مرکز امداد خودرو در شرق تهران تماس بگیرید تا خود را به شما برسانند.

خدمات امداد خودرو شرق تهران

سوخت رسانی در شرق تهران

احتمالا برای شما نیز پیش آمده است که بنزین ماشین تان تمام شده باشد و با نزدیک ترین پمپ بنزین نیز فاصله قابل توجهی داشته باشید و همین موضوع باعث شده باشد به دردسر بیافتید. اگر اتومبیل شما به دلیل تمام کردن بنزین خاموش شده است، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و شما می توانید از طریق تماس با مرکز امداد خودرو شرق تهران، از آنها بخواهید نزدیک ترین واحد سوخت رسانی سیار را به موقعیت شما اعزام کنند.

بعد از رسیدن واحد سوخت رسانی، این امکان در اختیار شما قرار می گیرد که مقدار بنزین مورد نیاز خود را بخرید. البته قیمت این بنزین کمی بیشتر از بنزین های موجود در پمپ بنزین های معمول می باشد. پیشنهاد ما این است که حداقل مقدار بنزین مورد نیاز خودرو را برای رسیدن به نزدیک ترین جایگاه سوخت خریداری کنید و سپس می توانید با این سوخت خود را به پمپ بنزین برسانید و بنزین را با قیمت اصلی بخرید.

پنچرگیری لاستیک خودرو در شرق تهران

از دیگر خدمات مرکز امداد خودرو می توان به پنچر گیری اشاره کرد. اگر لاستیک خودروی شما به هر دلیلی پنچر شده باشد، شما قادر نخواهید بود به مسیر خود ادامه بدهید و لازم است لاستیک پنچر شده را پنچر گیری کنید و یا با یک لاستیک سالم تعویض کنید.

اگر لاستیک زاپاس همراه خود داشته باشید، در صورت اطلاع از نحوه تعویض لاستیک می توانید این کار را خودتان انجام دهید. اما اگر لاستیک زاپاس سالم همراهتان نیست و یا بیش از یک لاستیک شما پنچر شده است، بهتر است با مرکز امداد خودرو شرق تهران تماس حاصل کنید و از متخصصان این حوزه کمک بگیرید.

خدمات تعمیرات در محل شرق تهران

اگر خودروی شما به دلیل نقص فنی قادر به ادامه مسیر نباشد، تعمیرکاران امداد خودرو تهران امداد کار می توانند به صورت در محل، خودرو شما را عیب یابی کرده و مشکل آن را حل کنند. البته در مواردی که امکان تعمیر ماشین در محل مورد نظر وجود نداشته باشد، خودرو می بایست به تعمیرگاه منتقل شود. اما تعمیرات جزئی که می توان آنها را با استفاده از تجهیزات معمول انجام داد به صورت در محل انجام می شوند تا وقت شما نیز هدر نرود.

ارائه خدمات سرویس های دوره ای خودرو توسط تهران امداد کار

یکی دیگر از خدمات مرکز تهران امداد کار شرق تهران، مربوط به سرویس های دوره ای است که به صورت در محل انجام می شوند. بدین وسیله شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن سرویس های لازم را روی ماشین خود پیاده سازی کنید. انجام این سرویس ها باعث می شود مشکلات احتمالی خودرو قبل از اینکه به مشکلی بزرگ و پرهزینه تبدیل شوند شناسایی شده و در همان مراحل ابتدایی از بین بروند. برای مثال باد لاستیک ها تنظیم شود تا خیال شما از بابت پنچر نشدن ناگهانی آنها راحت شود. یا موتور خودرو مورد بررسی قرار بگیرد و قطعاتی که لازم است، مورد سرویس یا تعویض قرار بگیرند. یا مثلا اگر زمان تعویض روغن موتور فرا رسیده است، اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

پنچرگیری شرق تهران

مناطق تحت پوشش مرکز امداد خودرو شرق تهران

برای استفاده از خدمات امداد خودرو در شرق تهران، لازم است بدانید چه مناطقی تحت پوشش این امداد رسانی قرار دارند. به طور کلی محله هایی که در ادامه آورده شده اند مناطقی هستند که در شرق تهران قرار دارند:

  • تهرانپارس
  • نارمک
  • پاسداران
  • حکیمیه
  • مجیدیه
  • رسالت
  • تهران نو
  • شمیران نو
  • افسریه
  • هفت حوض
  • سرخه حصار
  • هروی
  • هنگام
  • لویزان
  • امام حسین
  • حشمتیه
  • خاک سفید

همچنین بزرگراه های شرق تهران یعنی بزرگراه امام علی، شهید قاسم سلیمانی، بسیج، آزادگان، شهید باقری، شهید دوران، شهید بابایی، شهید محلاتی، شهید حقانی، شهید مدرس، بزرگراه ارتش، صیاد شیرازی، شهید زین الدین و بزرگراه صدر نیز در شرق تهران قرار دارند.

شایع ترین دلایل خاموش شدن اتومبیل

بسیاری از درخواست ها در زمینه خدمات امداد خودرو شرق تهران مربوط به مواردی است که خودرو خاموش شده است. به همین دلیل لازم دانستیم مهم ترین دلایلی که می تواند باعث خاموش شدن خودرو شود را خدمت شما عرض کنیم. این دلایل عبارتند از:

تمام شدن سوخت ماشین

نیروی محرکه مورد نیاز خودرو از طریق سوختن بنزین تامین می شود. البته در خودروهای دوگانه سوز می توان گاز را جایگزین بنزین کرد. اما در مواقعی که این سوخت به پایان رسیده باشد دیگر موتور قادر نخواهد بود نیروی مورد نیاز برای به حرکت درآوردن خودرو را تولید کند و به همین دلیل ماشین خاموش خواهد شد و تا زمان نرسیدن سوخت، خاموش باقی خواهد ماند‌.

نرسیدن هوا به پیشرانه

طبیعی است که اتومبیل برای سوزاندن بنزین نیاز به اکسیژن خواهد داشت. اگر به هر دلیل این اکسیژن مورد نیاز به پیشرانه نرسد خودرو نمی تواند احتراق مناسب را در موتور به وجود آورد و ماشین خاموش خواهد شد.

تامین نشدن برق مورد نیاز

در این قسمت دو نوع مشکل خواهیم داشت. مشکل اول مربوط به خاموش شدن ماشین به دلیل کافی نبودن انرژی الکتریکی می باشد که در چنین مواقعی احتمالا باتری ماشین خالی شده است. حالت دوم مربوط به زمانی است که ماشین روشن نمی شود. در چنین حالتی علاوه بر خالی شدن باتری، مشکل می تواند از جای دیگری نشأت گرفته باشد. مثلا ممکن است شمع موتور یا کوئل خراب شده باشد.

از کار افتادن سنسور های اتومبیل

اگر سنسور های مختلف خودرو دچار اختلال شوند، اطلاعات به درستی به واحد کنترل نمی رسد و به همین دلیل ماشین خاموش می شود.

شماره امداد خودرو شرق تهران

شماره امداد خودرو شرق تهران 09124048722 است. برای برخورداری از تمامی خدمات امداد خودرو در این مناطق می توانید با این شماره با کارشناسان مجموعه تهران امدادکار در ارتباط باشید.

ارائه خدمات امداد خودرو در شرق تهران نیاز به دانش تخصصی دارد و هرکسی قادر به انجام آن نمی باشد. در همین راستا لازم می دانیم، مرکز تهران امداد کار را خدمت شما معرفی کنیم که بهترین مرکز امداد خودرو در شرق تهران می باشد. این مرکز، خدمات خود را به صورت شبانه روزی و توسط ماهرترین متخصصان این حوزه خدمت شما ارائه می کند. بنابراین برای دریافت خدمات امدادی خودرو در شرق تهران، بهترین پیشنهاد این است که با امداد خودرو تهران امدادکار تماس حاصل فرمایید.