_

امداد خودرو بهمن موتور

_

کمک‌ های امداد خودرو بهمن موتور برای کمک رسانی به شما در صورت خرابی خودرو، در نظر گرفته شده اند. اگر موتور خودروی شما خراب شده است یا باتری آن نیاز به تعویض دارد و یا اینکه نیاز به سوخت رسانی سیار دارید، می توانید با مرکز امداد خودرو بهمن موتور تماس بگیرید و درخواست خدمات امدادی داشته باشید. این خدمات، تمام مناطق تهران را پوشش می دهند و تعمیرکاران می توانند در سریع ترین زمان به محل شما بیایند. شما می توانید از طریق تماس با مرکز امداد خودرو بهمن موتور، درخواست خدمات دیگری مثل اعزام یدک کش به محل، انتقال خودرو به تعمیرگاه، انتقال خودرو به نمایندگی، انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک و … را هم داشته باشید.

امداد خودرو بهمن موتور

کمپانی بهمن موتور، یکی از بزرگ‌ ترین شرکت‌ های تولیدکننده خودرو های سواری در داخل کشور است که فعالیت خود را در سال ۱۳۳۱ به‌ نام ایران خلیج کو در زمینه ترابری دریایی آغاز کرده‌ است. شرکت بهمن موتور علاوه‌ بر فعالیت در زمینه تولید خودرو های سواری و موتورسیکلت، در صنایع انرژی و پتروشیمی نیز مشغول به فعالیت بوده و اولین وسیله نقلیه تولید شده در این شرکت، وانت سه‌ چرخ مزدا بوده‌ است. شرکت بهمن دیزل، زیر مجموعه بهمن موتور است که در زمینه تولید خودرو های سنگین و نیمه سنگین فعالیت می‌ کند. از مهم‌ ترین محصولات بهمن خودرو نیز می‌ توان به مزدا ۲، مزدا ۳، مزدا ۳۲۳، هاوال H۹، هاوال H۲، بسترن B۵۰، دیگنیتی پرایم، فیدلیتی و غیره اشاره نمود.

امداد خودرو بهمن موتور در تهران

مجموعه تهران امداد کار تحت عنوان امداد خودرو بهمن موتور، خدمات تعمیر و سرویس ماشین‌ های بهمن خودرو را ارائه داده و دارای سال‌ ها سابقه فعالیت در این حرفه است. تکنسین‌ ها و تعمیرکاران ما در این مجموعه با ارائه خدمات تعمیراتی تخصصی و حرفه‌ ای خود، به رانندگان کمک می‌ کنند تا مطمئن شوند که وسایل نقلیه آن‌ ها ایمن بوده و در طول رانندگی راحت هستند. همچنین علاوه‌ بر تعمیرات اصولی، اطلاعات و خدمات مرتبط با چگونگی نگهداری از خودرو و انجام سرویس‌ های دوره‌ ای برای افزایش طول عمر تجهیزات و قطعات وسایل نقلیه را نیز به رانندگان ارائه می‌ دهند.

خدمات امدادی ارائه‌ شده در مجموعه امداد خودرو بهمن موتور، به‌ صورت شبانه‌ روزی و در ۷ روز هفته هستند و رانندگان می‌ توانند در صورت مشاهده هرگونه خرابی و ایراد در خودروی خود، به‌ سرعت با مجموعه تهران امداد کار تماس گرفته و درخواست تعمیرکار کنند. تکنسین های ما نیز در کوتاه‌ ترین زمان در محل حضور یافته و بدون اتلاف وقت، عیوب را بررسی و پس‌ از تشخیص نهایی، شروع به تعمیر می‌ نمایند.

امداد خودرو سیار بهمن موتور

یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین وظایف امداد خودرو بهمن موتور در تهران، ارائه خدمات تعمیر انواع خودرو های بهمن موتور به‌ صورت سیار و در تمامی مناطق غرب، شرق، مرکز و شمال پایتخت است. به این معنی که رانندگان می‌ توانند در هر ساعتی از شبانه‌ روز، با امداد خودرو بهمن موتور تماس گرفته و درخواست تعمیرکار سیار خود را برای اعزام تکنسین ثبت نمایند. تکنسین نیز پس‌ از ثبت درخواست، در کوتاه‌ ترین زمان به محل مورد نظر اعزام شده و شروع به تعمیر و یا سرویس خودرو می‌ نماید. در صورت شرایط لازم برای تعمیر، قطعات معیوب شده را تعمیر و یا تعویض نموده و در صورت آسیب دیدگی بیش‌ از حد خودرو، توسط یدک‌ کش و یا کفی خودرو بر ماشین را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه مجاز بدون آسیب به بدنه حمل می‌ نماید.

مهم‌ ترین خدمات ارائه‌ شده در امداد خودرو بهمن موتور سیار نیز عبارتند از:

  • خدمات امداد باتری سیار
  • خدمات سوخت‌ رسانی سیار
  • خدمات مکانیک سیار
  • خدمات پنچرگیری سیار
  • خدمات کفی خودرو بر
  • خدمات یدک‌ کش

پنچرگیری سیار بهمن موتور

شماره امداد خودرو بهمن موتور

امداد خودرو بهمن موتور در تهران، یکی از مراکز امدادی بسیار معتبر و شناخته‌ شده در زمینه ارائه خدمات امدادی به خودرو های بهمن موتور است. این مرکز خدمات امدادی خود را به‌ صورت شبانه‌ روزی و ۲۴ ساعته به رانندگان ارائه می‌ دهد و از این‌ رو شما می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه‌ روز، با امداد خودرو بهمن موتور در تهران تماس گرفته و درخواست تعمیرکار نمایید. جهت برقراری ارتباط با این مرکز نیز، می‌ توانید با شماره‌ های درج شده در سایت اصلی تهران امداد کار تماس حاصل کنید. کارشناسان ما به‌ صورت ۲۴ ساعته آماده پشتیبانی و پاسخ‌ گویی به شما هستند و در صورت نیاز قبل‌ از اعزام تکنسین به محل، تمامی راهنمایی‌ ها و توصیه‌ های لازم را جهت برقراری امنیت شما ارائه می‌ دهند.

از مهم‌ ترین مزایای تماس با امداد خودرو بهمن موتور در تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاسخ‌ گویی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته
  • اعزام تعمیرکار به محل در کوتاه‌ ترین زمان
  • ارائه راهنمایی‌ ها و توصیه‌ های تخصصی به‌ صورت تلفنی
  • صرفه‌ جویی رانندگان در وقت و هزینه
  • ارائه خدمات تعمیراتی در بالاترین کیفیت
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • ارسال یدک کش و کفی خودرو بر به محل در سریع‌ ترین زمان

خودرو های تحت پوشش امداد خودرو بهمن موتور

امداد خودرو بهمن موتور در تهران، خدمات تعمیراتی خود را به‌ صورت گسترده در شرق، غرب، شمال و مرکز تهران ارائه می‌ دهد و دارای سال‌ ها تجربه در این حرفه است. تعمیرکاران و تکنسین های این مجموعه، دارای تجارب، مهارت و تسلط کافی بر تعمیر و سرویس انواع وسایل نقلیه هستند و هرگونه خرابی و ایراد را در خودرو های بهمن موتور از بین برده و در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌ کنند. خدمات پنچرگیری سیار، سوخت رسانی، تعمیر خودرو در محل، خدمات باتری به باتری، خدمات یدک کش و غیره از مهم‌ ترین خدمات ارائه‌ شده در مرکز امداد خودرو بهمن موتور هستند و از مهم‌ ترین خودرو های تحت پوشش این مجموعه نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امداد خودرو دیگنیتی پرایم
  • امداد خودرو مزدا
  • امداد خودرو پیکاپ
  • امداد خودرو فیدلیتی
  • امداد خودروی بسترن
  • امداد خودرو هاوارد

امداد جاده بهمن موتور

هزینه خدمات امداد خودرو بهمن موتور

هزینه خدمات ارائه‌ شده در مجموعه امداد خودرو بهمن موتور برای تعمیر و سرویس خودرو های در راه مانده، با توجه به میزان آسیب دیدگی خودرو و نوع قطعه معیوب شده متفاوت است و نمی‌ توان هزینه مشخصی را برای آن تعیین نمود. از مهم‌ ترین عوامل تأثیر گذار بر هزینه خدمات تعمیراتی نیز می‌ توان به نوع خرابی خودرو، تعویض قطعات معیوب، استفاده از قطعات ا‌ورجینال، پنچرگیری، تخصص تعمیرکار، حمل خودرو و غیره اشاره نمود.

لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌ های دریافت شده در امداد خودرو بهمن موتور، با توجه به تعرفه تعیین‌ شده از سوی اتحادیه بوده و هزینه اضافی از رانندگان دریافت نخواهد شد.

کلام آخر

دارندگان خودروهای بهمن موتور می‌ توانید جهت دریافت خدمات امدادی با کیفیت و با مناسب‌ ترین قیمت، در ۷ روز هفته و به‌ صورت شبانه‌ روزی، با امداد خودرو بهمن موتور در تهران تماس حاصل کرده و از کارشناسان تهران امداد کار درخواست تعمیرکار نمایید.