_

امداد خودرو مرکز تهران

_

امداد خودرو مرکز تهران با برخورداری از تجهیزات و امکانات ویژه می تواند به افرادی که خودروی آنها دچار نقص فنی شده است خدمات ارائه دهد. اگر خودروی شما خراب شده است و به تعمیرگاه هم نزدیک نیستید و یا اینکه می خواهید خودروی خود را به نمایندگی انتقال دهید، می توانید با مجموعه امداد خودرو مرکز تهران تماس بگیرید تا تعمیرکار همراه با لوازم تعمیرات به محل شما اعزام شده و تعمیرات خودرو را انجام دهد. کمک های امدادی شامل تعمیر در محل، اعزام یدک کش به محل، سوخت رسانی در جاده ها، انتقال خودرو به تعمیرگاه، انتقال خودرو به نمایندگی، انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک، امداد باتری، تعمیرات برق خودرو، مکانیکی، پنچر گیری و… می باشند.

امداد خودرو مرکز تهران

امداد خودرو مرکز تهران شبانه‌ روزی

کمک های جاده‌ ای به خودرو های در راه‌ مانده، خدماتی بسیار مهم و سودمند هستند که توسط مجموعه‌ های امداد خودرویی ارائه می‌ شوند. شرکت تهران امداد کار نیز تحت عنوان امداد خودرو مرکز تهران، تمامی خدمات امداد جاده‌ ای از جمله پنچرگیری، امداد باطری، خدمات مکانیکی و غیره را به‌ صورت شبانه‌ روزی و ۲۴ ساعته در پایتخت ارائه می‌ دهد. تعمیرکاران و تکنسین های این مجموعه، در زمینه تعمیر و سرویس انواع خودرو های داخلی و خارجی، دارای مهارت و تجارب بسیار بالا هستند و با تکیه بر دانش و تخصص خود، خدمات امدادی را در تمامی روز های هفته و به‌ ویژه روز های تعطیل به رانندگان ارائه می‌ دهند. تمامی خدمات ارائه‌ شده در این امداد خودرو نیز دارای ضمانت‌ نامه و گارانتی هستند و هزینه خدمات با توجه به نرخ اتحادیه محاسبه می‌ شود.

رانندگان می‌ توانید در صورت پیدایش هرگونه ایراد و مشکلات فنی در خودروی خود، با امداد خودرو مرکز تهران تماس گرفته و در کوتاه‌ ترین زمان، خودروی خود را تعمیر نمایید.

خدمات امداد خودرو مرکز تهران

از مهم‌ ترین خدمات امداد خودرو مرکز تهران به تمامی خودرو های داخلی و خارجی، می‌ توان به موارد مورد زیر اشاره نمود:

پنچرگیری سیار

این نوع خدمات شامل بررسی و نظارت بر فشار، سلامت و باد لاستیک ها بوده و در صورت پنچری نیز با لاستیک اورجینال همراه با ضمانت‌ نامه تعویض می‌ شود.

مکانیکی سیار

در این نوع خدمات، تعمیرکار در کوتاه‌ ترین زمان به محل مورد نظر اعزام شده و تمامی ایرادات و خرابی‌ های فنی خودرو شامل ایراد در موتور، گیربکس، ترمز، فیلتر روغن، مشکلات برقی خودرو و غیره را برطرف می‌ نماید. همچنین رانندگانی که قصد مراجعه حضوری به مکانیکی را ندارند نیز می‌ توانند از این نوع خدمات تعمیرکار سیار بهره‌مند شوند.

امداد باطری

در خدمات امداد باطری سیار، مواردی همچون تعویض باطری، شارژ باطری و غیره انجام شده و در صورت نیاز به تعویض نیز از باطری‌ های اورجینال و متناسب با مدل خودرو استفاده می‌ شود.

حمل خودرو با کفی و یدک‌ کش

یکی دیگر از مهم‌ ترین خدمات امداد خودرو مرکز تهران، جا به جایی خودرو های آسیب‌ دیده و یا لوکس با استفاده از  یدک کش و یا کفی خودروبر است. خودرو هایی که دارای شرایط کافی برای تعمیر و رفع مشکل در محل را ندارند، به واسطه یدک‌ کش‌ های امداد خودرو مرکز تهران، به نزدیک‌ ترین تعمیرگاه مجاز انتقال داده می‌ شوند.

سوخت رسانی سیار

خدمات سوخت رسانی امداد خودرو مرکز تهران، به واسطه متخصصین و تکنسین های ماهر ارائه شده و با اعزام سریع به محل مورد نظر، سوخت مورد نیاز خودرو را فراهم می‌ کنند. در صورت بهره مندی از خدمات امداد خودرویی با کیفیت در مقابل مناسب‌ ترین هزینه و صرفه‌ جویی در وقت، می‌ توانید با امداد خودرو مرکز تهران تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره امداد خودرو مرکز تهران

شرکت تهران امداد کار تحت عنوان امداد خودرو مرکز تهران، کمک‌ های جاده‌ ای را به‌ صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در زمان نیاز شما ارائه می‌ دهد و کارشناسان این مجموعه نیز آماده پاسخ‌ گویی و پشتیبانی همه‌ جانبه به‌ صورت شبانه روزی می‌ باشند. شما می‌ توانید جهت درخواست تعمیرکار از امداد خودرو مرکز تهران، با شماره‌ های درج شده در سایت اصلی این مجموعه تماس حاصل کرده و پس‌ از برقراری ارتباط و ارائه اطلاعاتی در رابطه با موقعیت و نوع خرابی خودرو، درخواست خود را برای اعزام تکنسین ثبت نمایید. پس‌ از تماس شما با مرکز نیز کارشناسان ما تا زمان اعزام تکنسین به محل، تمامی توصیه‌ ها و راهنمایی‌ های لازم را برای برقراری امنیت خودرو و سرنشینان به شما ارائه می دهند.

برای درخواست تعمیرکار از امداد خودرو مرکز تهران نیز می‌ توانید با شماره‌ های زیر تماس حاصل کنید:

  • ۰۹۱۲۶۹۸۵۱۳۸
  • ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲
امداد باتری خودرو

ویژگی امداد خودرو مرکز تهران

مجموعه تهران امداد کار در زمینه ارائه خدمات امداد خودرویی، دارای بیش‌ از ۱۰ سال تجربه حرفه‌ ای و تخصصی است و با استفاده از تجهیزات کاملاً به‌ روز و مدرن، خدمات امدادی را در بالاترین سطح کیفی ارائه می‌ دهد. تعمیرکاران و تکنسین های این مجموعه در حرفه خود دارای دانش و تخصص بسیار بالایی هستند و با تسلط کافی بر نحوه عملکرد و تعمیر قطعات و تجهیزات خودرو، خدمات را در کیفیت های بالا ارائه می‌ دهند. مجموعه تهران امداد کار علاوه‌ بر ارائه خدمات امدادی در مرکز تهران، در مناطق شرق، غرب و شمال پایتخت نیز فعالیت داشته که از مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به امداد باطری سیار، مکانیک سیار، یدک کش و کفی خودرو بر اشاره نمود.

مهم‌ ترین مزایای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو مرکز تهران نیز شامل:

  • پاسخ‌ گویی و پشتیبانی همه‌ جانبه مشتریان به‌ صورت شبانه‌ روزی
  • ارائه خدمات امدادی در ۷ روز هفته
  • صرفه‌ جویی رانندگان در وقت و هزینه
  • اعزام تکنسین به محل خودرو در کوتاه‌ ترین زمان
  • استفاده از قطعات اورجینال و فابریک
  • دریافت هزینه بر اساس نرخ اتحادیه
  • برخورداری از تکنسین‌ ها و تعمیرکاران بسیار ماهر و با تجربه
  • استفاده از تجهیزات و خودرو های کاملاً مجهز و به‌ روز
  • گستردگی ارائه خدمات در استان تهران

خودرو های تحت پوشش امداد خودرو مرکز تهران

همان‌ طور که ابتدای مقاله به آن اشاره شد، تمامی خودرو های داخلی، خارجی، سواری، شاسی و غیره تحت پوشش خدمات امداد خودرو مرکز تهران هستند و در صورت هرگونه ایراد همچون پنچری خودرو، مشکلات فنی، اتمام سوخت، می‌ توانید سریعاً با این مرکز تماس گرفته و درخواست کارشناس نمایید. امداد خودرو مرکز تهران نیز در سریع‌ ترین زمان، کارشناس را به محل مورد نظر اعزام نموده و در صورت عدم شرایط لازم برای تعمیر، تعمیرکار با استفاده از یدک‌ کش و یا کفی خودرو بر، وسیله نقلیه را تا نزدیک‌ ترین تعمیرگاه مجاز و بدون آسیب به بدنه خودرو حمل می‌ نماید.

از مهم‌ ترین خودرو های تحت پوشش امداد خودرو مرکز تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • امداد خودرو سایپا در تهران
  • امداد خودرو مدیران خودرو در تهران
  • امداد خودرو بهمن موتور در تهران
  • امداد خودرو کرمان موتور در تهران
  • امداد خودرو ایران خودرو در تهران
  • امداد خودرو کیا در تهران
  • امداد خودرو هیوندا در تهران

سخن پایانی

شرکت تهران امداد کار خدمات تعمیر و سرویس انواع وسایل نقلیه را در بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان خود ارائه داده و دارای سال‌ ها سابقه فعالیت در این حرفه است. شما می‌ توانید برای بهره‌مندی از بهترین خدمات امداد خودرویی در تهران و صرفه‌ جویی در وقت و هزینه خود، با امداد خودرو مرکز تهران تماس گرفته و درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت نمایید.