_

امداد خودرو تهرانپارس

_

استفاده از خدمات امداد خودرو تهرانپارس یا کمک های کنار جاده ای به شما کمک می کند که مشکل خودروی خود را صرف نظر از مدل ایرانی یا خارجی آن، در زمانی سریع رفع کنید. مرکز امداد خودروی ما، خدمات خود را به بیشتر مناطق تهران مثل تهرانپارس ارائه می دهد و شما برای دریافت خدمات فقط کافیست که تماس بگیرید. این خدمات شامل پنچرگیری، سوخت رسانی، انتقال خودرو به تعمیرگاه، انتقال خودرو به نمایندگی، تعویض باتری، رفع مشکلات فنی خودرو و … است. تعمیرکاران به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به شما حاضر هستند و همراه با لوازم تعمیرات، به محل شما اعزام می شوند.

امداد خودرو تهرانپارس

احتمالا خودروی شما هم در منطقه تهرانپارس نیاز به تعمیر یا انتقال به تعمیرگاه دارد که به دنبال یک مرکز امداد خودرو در تهرانپارس هستید. همچنین ممکن است به دلایلی مثل کار نکردن باتری، پنچری لاستیک ها، مشکلات برق خودرو، اتمام بنزین خودرو و … نیاز به خدمات امداد خودرو داشته باشید. به لطف راه اندازی مراکز امداد خودرو معتبر، دیگر در چنین موقعیت هایی استرس و نگرانی نخواهید داشت زیرا می توانید با یک مرکز معتبر تماس بگیرید و با درخواست اعزام تکنسین به محل خود، مشکل خودرو را در سریع ترین زمان رفع کنید. در این صفحه قرار است با بهترین مرکز امداد خودرو تهرانپارس آشنا شوید و برای استفاده از خدمات این مرکز راهنمایی خواهید شد. لطفا همراه ما باشید.

بهترین مرکز امداد خودرو تهرانپارس

به دنبال بهترین مرکز امداد خودرو تهرانپارس هستید؟ می توانید با مرکز امدادکار تهران تماس بگیرید که هر نوع خدمات امداد خودرو را ارائه می دهد. این مرکز به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدمات امدادی خودرو فعالیت می کند و تجربه فعالیت چندین ساله دارد. مناطق تحت پوشش مرکز امداد کار تهران، کلیه مناطق تهران از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب هستند و شما هم در محدوده تهرانپارس، می توانید از خدمات این مرکز استفاده کنید.

خدمات امداد خودرو تهرانپارس

خدمات امداد خودرو تهرانپارس

مرکز امداد کار تهران به عنوان یکی از معتبرترین و سریع ترین مراکز امداد خودرو تهرانپارس، انواع خدمات امدادی را برای خودروهای داخلی و خارجی ارائه می کند. این خدمات به شرح زیر هستند:

خدمات مکانیک سیار

با استفاده از خدمات مکانیک سیار، این امکان برای رانندگان محترم فراهم است که تعمیر خودروی خود را به صورت در محل انجام دهند و تعمیرکار به محل آنها برود. ممکن است خودروی شما درب منزل یا محل کارتان آسیب دیده باشد و یا اینکه حین رانندگی در تهرانپارس با مشکلات خودرو مواجه شوید. در هر صورت، جای نگرانی وجود ندارد چرا که تعمیرکاران سیار همراه با لوازم و تجهیزات، در سریع ترین زمان به محل شما می آیند.

جرثقیل، یدک کش و بکسل کردن خودرو

اگر در تهرانپارس تصادف کرده اید و یا بنا به هر دلیلی نمی توانید با خودرو رانندگی کنید، می توانید با شرکت امداد کار تهران تماس بگیرید و درخواست دهید که تیم بکسل خودرو را به محل شما اعزام کند. بکسل خودروی شما به روش مختلفی مثل یدک کش، خودرو بر، زنجیر و … انجام می گیرد و انتخاب یکی از این روش ها بستگی به مدل خودروی شما دارد.

برای بکسل ماشین با یدک کش معمولا از نیسان یا وانت استفاده می شود. خودروی یدک کش، مجهز به بالابر، قلاب، چرخ گیر، سیم بکسل یا زنجیر است که قلاب و سیم بکسل، برای متصل کردن خودروی آسیب دیده به یدک کش استفاده می شوند. با استفاده از یدک کش می توان خودرو را تا نزدیک ترین تعمیرگاه انتقال داد.

برای بکسل کردن خودرو با خودروبر، از یک کفی استفاده می شود و خودروی آسیب دیده از ناحیه ترمز و فرمان که امکان جابجایی ندارد، بر روی کفی قرار می گیرد. انتقال خودرو با کفی بر، ایمنی بالایی دارد و در مسیر حمل خودرو تا تعمیرگاه، هیچ حادثه ای اتفاق نخواهد افتاد.

پنچرگیری سیار

اگر لاستیک خودروی شما پنچر شده است و لاستیک اضافه ندارید، شما می توانید با استفاده از خدمات پنچرگیری لاستیک، مشکل خودروی خود را رفع کنید. برای دریافت این خدمات، لطفا با شرکت امداد کار تهران تماس بگیرید و مدل خودروی خود را شرح دهید. تیم سیار پنچرگیری همراه با لوازم و لاستیک، در زمانی سریع به محل شما اعزام خواهند شد.

سوخت رسانی سیار

ممکن است حین رانندگی، بنزین خودروی شما تمام شود و فاصله زیادی هم تا پمپ بنزین داشته باشید. شما در این وضعیت هم می توانید با مرکز امداد تهران کار تماس بگیرید و درخواست ارائه خدمات سوخت رسانی سیار داشته باشید.

خدمات امداد باتری

از اصلی ترین خدمات امداد خودرو تهرانپارس، خدمات امداد باتری است. شما در مواقعی مثل تمام شدن شارژ باتری یا خراب شدن باتری، می توانید از این خدمات استفاده کنید. در صورت نیاز به تعویض باتری خودرو، یک باتری مناسب مدل خودرو استفاده می شود.

تعمیرکار سیار تهرانپارس

چه زمانی باید از خدمات امداد خودرو استفاده کرد؟

شما در صورت مواجهه با هر یک از مشکلات زیر می توانید از خدمات مرکز امداد خودرو تهرانپارس استفاده کنید:

خرابی خودرو

ممکن است خودروی شما به هر دلیلی خراب شده باشد و علت خرابی آن را ندانید. می توانید برای عیب یابی و تعمیر در محل خودرو، با مرکز امداد کار تهران تماس بگیرید و درخواست کنید که تکنسین را به محل شما ارسال کند. تعمیرکار همراه با لوازم تعمیرات به محل شما می آید و اگر ممکن باشد، تعمیر خودرو را در محل انجام می دهد اما در صورت عدم امکان تعمیر در محل، خودرو با موافقت شما به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

حادثه

اگر دچار حادثه و تصادفی شده اید و رانندگی با خودرو ممکن نیست، می توانید با مرکز امداد خودرو تهرانپارس تماس بگیرید و از خدمات مربوطه استفاده کنید. برای حمل خودروی شما، یدک کش یا کفی بر ارسال خواهد شد.

مواقع اضطراری

در مواقع اضطراری مثل پنچر شدن لاستیک، اتمام سوخت، شارژ کردن باتری خالی شده خودرو و دیگر موقعیت های اضطراری، می توانید از خدمات امداد خودرو تهرانپارس بهره مند شوید.

هزینه خدمات امداد خودرو تهرانپارس

درباره هزینه خدمات امداد خودرو تهرانپارس باید بگوییم که به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل عبارتند از:

زمان درخواست خدمات

از عوامل موثر در هزینه خدمات امداد خودرو، زمان درخواست خدمات است. معمولا در ساعات پایانی شب، روزهای بارانی و برفی، روزهای پرترافیک و دیگر مواقع خاص، هزینه خدمات بیشتر از مواقع عادی محاسبه می شود.

محل خرابی خودرو

محل خرابی خودرو هم در هزینه خدمات موثر است. ممکن است خودرو داخل گاردیل رفته باشد که هزینه امداد به دلیل بیرون کشیدن و آماده سازی آن، افزایش می یابد.

مدل و اندازه خودرو

هزینه خدمات امداد خودرو بستگی به مدل و اندازه خودرو دارد. خودروهایی که سیستم پیچیده تری دارند و قطعات آنها گران تر است، هزینه امداد گران تری دارند همچنین بکسل کردن خودروهای سنگین و شاسی بلند، پرهزینه تر از خودروهای کوچک است.

خدمات مورد نیاز

ممکن است مشکل خودروی شما با یک تعمیر ساده رفع شود یا اینکه نیاز به انتقال به تعمیرگاه داشته باشد. مشخص است که نوع خدمات امدادی در هزینه آن موثر می باشد.

شماره تماس مرکز امداد خودرو تهرانپارس

ارتباط با مرکز امداد خودرو تهرانپارس به آسانی است و شما می توانید همین حالا از طریق شماره 09124048722 با کارشناسان تهران امدادکار، تماس بگیرید و درخواست خدمات داشته باشید. طی تماس تلفنی باید مشخصات خود و خودروی تان را شرح دهید و موقعیت مکانی خود را به طور دقیق به تکنسین اعلام کنید. پس از تماس تلفنی، تکنسین ها با توجه به نوع خدماتی که شما درخواست کرده اید، همراه با لوازم و تجهیزات مربوطه، در محل شما حاضر خواهند شد.