_

امداد خودرو ایران خودرو

_

امداد خودرو ایران خودرو، خدماتی است که به خودروهای این شرکت ارائه می شود. اگر خودروی شما نیاز به انتقال به تعمیرگاه دارد و یا دچار مشکلاتی مثل تمام شدن سوخت، پنچری، مشکل فنی و … شده است، می توانید از مراکز امداد خودرو خدمات دریافت کنید و مشکل خودروی خود را رفع نمایید. کمک های امدادی به صورت در محل هستند و پس از تماس با با مرکز امداد و اعلام موقعیت مکانی، تعمیرکار در محل حضور می یابد. مشکل خودروی شما اگر حاد نباشد، در محل تعمیر خواهد شد اما در صورت گسترده بودن اختلال خودرو، احتمالا توسط یدک کش به تعمیرگاه انتقال داده می شود.

امداد خودرو ایرانخودرو

کمپانی ایران‌ خودرو، یکی از بزرگ‌ ترین و شناخته‌ شده ترین شرکت‌ های خودروسازی در داخل کشور است که از سال ۱۳۴۱ تاکنون، در زمینه تولید انواع خودرو های سواری مشغول به فعالیت می‌ باشد. این شرکت توسط برادران خیامی تحت عنوان شرکت ایران ناسیونال بنیان‌ گذاری شده و در حال‌ حاضر به‌ عنوان ایران‌ خودرو شناخته می‌ شود. اولین فعالیت شرکت ایران‌ خودرو، مونتاژ و ساخت اتوبوس‌ های ال پی بوده و در سال ۱۳۴۵ نیز با عقد قرارداد با کشور انگلستان، شروع به تولید پیکان نمود.

امروزه نیز این شرکت در زمینه تولید و عرضه انواع خودرو های سواری مشغول به فعالیت است و از محصولات آن می‌ توان به تارا اتوماتیک، سورن پلاس، دنا پلاس، رانا پلاس، تارا دنده ای، وانت آریسان، سمند، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۷، پژو پارس، هایما، تندر و غیره اشاره نمود.

رایج‌ ترین ایرادات خودرو های ایران‌ خودرو

از مهم‌ ترین و رایج‌ ترین ایرادات موجود در خودرو های عرضه شده توسط شرکت ایران خودرو، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

مشکل در مصرف سوخت

اکثر خودرو های داخلی، دارای ضعف در قسمت‌ های فیلتر هوا، فیلتر های سوخت و به‌ طور کلی سیستم سوخت هستند و بنابراین مصرف سوخت در آن‌ ها بیش‌ از حد معمول می‌ باشد.

مشکل در موتور و گیربکس

یکی دیگر از ایرادات رایج در خودرو های داخلی، مشکل و نقص در موتور و عملکرد گیربکس است. لازم به ذکر است که تمامی این مشکلات در امداد خودرو ایران‌ خودرو قابل بررسی و تعمیر می‌ باشند.

مشکلات مربوط به باتری

روشن نشدن خودرو پس‌ از استارت و یا عدم استارت خودرو در روز های سرد زمستانی، روشن نشدن چراغ‌ های عقبی و جلویی، بالا نیامدن آمپر خودرو و غیره از دیگر مشکلات مرتبط با باطری خودرو های داخلی هستند.

مشکلات سیستم ترمز

روشن شدن چراغ هشدار ترمز، سفت شدن پدال ترمز، انتشار بوی لنت در هنگام رانندگی، روغن ریزی در هنگام پارک خودرو و همچنین صدای غیر عادی در هنگام ترمز، از دیگر مشکلات مرتبط با سیستم ترمز در خودرو های داخلی هستند. در صورت مشاهده هرگونه مشکل و ایراد در خودروی خود، می‌ توانید سریعاً با امداد خودرو ایران خودرو در تهران تماس حاصل کرده و درخواست خود را برای اعزام کارشناس ثبت نمایید.

امداد خودرو ایران خودرو شبانه‌ روزی

شرکت تهران امداد کار، تحت عنوان امداد خودرو ایران خودرو، خدمات امداد جاده‌ ای را به‌ صورت شبانه‌ روزی و در تمامی ایام سال به رانندگان ارائه می‌ دهد. این شرکت متشکل از تیم تکنسین‌ ها و تعمیرکاران بسیار با تجربه، ماهر و متخصص است و تمامی خدمات تعمیر و سرویس انواع خودرو های ایران خودرو را در بالاترین سطح کیفی به رانندگان ارائه می‌ دهد.

از مهم‌ ترین خدمات امداد خودرو ایران خودرو در تهران نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خدمات یدک‌ کش شبانه‌ روزی
  • ارسال کفی خودرو بر شبانه‌ روزی
  • خدمات مکانیک سیار
  • خدمات پنچرگیری سیار
  • خدمات سوخت رسانی سیار
  • خدمات امداد باطری سیار
شماره امداد خودرو ایران خودرو

شماره امداد خودرو ایران خودرو

یکی از مهم‌ ترین اقدامات امداد خودرو ایران خودرو در تهران جهت تأمین رفاه حال رانندگان، اعزام کارشناس به محل برای عیب‌ یابی و تعمیر انواع مشکلات در خودرو است. بنابراین شما می‌ توانید برای بهره‌مندی از خدمات تعمیراتی با کیفیت در مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز تهران، با شماره‌ های درج شده در سایت اصلی تهران امداد کار تماس گرفته و با برقراری ارتباط با کارشناسان ما، درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت نمایید.

جهت برقراری تماس با امداد خودرو ایران خودرو نیز می‌ توانید از طریق شماره‌ های زیر اقدام نمایید:

  • ۰۹۱۲۶۹۸۵۱۳۸
  • ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲

امداد خودرو ایران خودرو در تهران

مجموعه تهران امداد کار به‌ عنوان امداد خودرو ایران خودرو، یکی از معتبرترین و شناخته‌ شده‌ ترین مراکز امداد خودرویی در پایتخت بوده و خدمات خود را نیز در بالاترین سطح کیفی و با مناسب‌ ترین قیمت به رانندگان ارائه می‌ دهد. سال‌ ها تجربه فعالیت در این حرفه و جلب رضایت مشتریان، از مهم‌ ترین و بالاترین افتخارات تهران امداد کار برای ارائه خدمات امدادی است و از دیگر مزایای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پاسخ‌ گویی و پشتیبانی مشتریان به‌ صورت ۲۴ ساعته
  • اعزام کارشناس به محل در تمامی روز های سال
  • ارائه خدمات تعمیراتی به‌ صورت ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل
  • بهره‌مندی از تعمیرکاران و تکنسین های بسیار ماهر و کارآزموده
  • استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه
  • ارائه فاکتور خدمات و ضمانت‌ نامه به رانندگان
  • گسترش ارائه خدمات امدادی در مناطق شرقی، غربی، شمال و مرکز تهران
  • استفاده از تجهیزات و ابزارآلات به‌ روز و مجهز
  • اعزام تعمیرکار به محل در سریع‌ ترین زمان پس‌ از تماس مشتریان

کلام آخر

مجموعه تهران امدادکار به‌ عنوان امداد خودرو ایران خودرو، خدمات تعمیر، عیب یابی و سرویس انواع خودرو های ایران‌ خودرو را در بالاترین سطح کیفی به رانندگان ارائه می‌ دهد و شما می‌ توانید برای درخواست تعمیرکار، با شماره‌ های درج شده در سایت اصلی تهران امداد کار تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.