_

امداد خودرو کیا

_

خدمات امداد خودرو کیا برای مدل های مختلف خودروهای کیا مثل کیا موهاوی 8 سیلندر، کیا اسپورتیج 2.4 لیتر، کیا سراتو کوپه 1600، کیا سراتو 2023، کیا سید 2023، کیا سراتو YD 2.0، کیا سورنتو 3.5، کیا سراتو 1600 آپشنال و … در نظر گرفته شده است. صاحبان این خودروها در مواقعی مثل تمام شدن سوخت خودرو، پنچری لاستیک، مشکل برق خودرو و دیگر مشکلات فنی خودرو، می توانند با مرکز امداد خودرو تماس بگیرند و درخواست اعزام تعمیرکار به محل خود را داشته باشند. مرکز امداد خودرو کیا با برخورداری از امکانات و تجهیزات تعمیرات جاده ای و با داشتن تکنسین های مجرب و متخصص، باکیفیت ترین خدمات تعمیرات خودرو را در سریع ترین زمان ارائه می دهد.

امداد خودرو کیا

شرکت خودرو سازی کیا موتورز، یک کمپانی کره‌ ای چند ملیتی است و به‌ عنوان زیرمجموعه شرکت هیوندای موتور شناخته می‌ شود. این کمپانی از جمله قدیمی‌ ترین شرکت‌ های خودروسازی کره جنوبی محسوب شده و از جمله محبوب‌ ترین برند های خودروسازی در سراسر جهان نیز می‌ باشد. کمپانی کیا موتورز در سال ۱۹۴۴، به‌ عنوان سازنده قطعات دوچرخه، راه‌ اندازی شد و پس‌ از گذشت سال‌ ها، تولید خودروسازی را آغاز کرده‌ است. از مهم‌ ترین انواع خودرو های برند کیا موتورز نیز می‌ توان به خودرو های شاسی بلند، خودرو های سواری، خودرو های برقی و هیبریدی، انواع کامیونت، ون و اتوبوس اشاره نمود.

خدمات امداد خودروی کیا

دارندگان خودروی کیا، برای دریافت خدمات امدادی با کیفیت، همیشه به‌ دنبال بهترین و معتبرترین مراکز امدادی در این حرفه هستند. در حال‌ حاضر نیز مجموعه‌ های بسیار زیادی در زمینه ارائه خدمات امداد خودرویی مشغول به فعالیت هستند که برخی از آن‌ ها دارای مجوز رسمی نبوده و ممکن است خدماتی را نیز که ارائه می‌ دهند، علاوه‌ بر عدم رفع مشکل، سبب ایرادات و صدمات جدی با هزینه هنگفت به خودرو شود.

مجموعه تهران امداد کار تحت عنوان امداد خودرو کیا، در زمینه ارائه خدمات امدادی همچون پنچرگیری سیار، سوخت رسانی در محل، یدک‌کش سیار و غیره مشغول به فعالیت بوده و دارای سال‌ ها سابقه فعالیت در این حرفه است. این مجموعه در ۷ روز هفته و حتی در ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات امدادی به شما عزیزان بوده و با همکاری تیم تعمیراتی بسیار مجرب و متخصص، خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی به رانندگان ارائه می‌ دهد. مالکین خودروی کیا می‌ توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز برای تعمیر و یا سرویس خودرو کیای خود، با امداد خودرو کیا تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مهم‌ ترین خدمات این مجموعه نیز عبارتند از:

  • سوخت رسانی سیار خودرو های کیا
  • پنچر گیری خودرو های کیا در محل
  • جا به جایی خودرو های کیا توسط یدک کش و کفی خودرو بر
  • تعمیر و تعویض قطعات خودرو های کیا در محل
  • تعویض و یا باطری به باطری خودرو های کیا
  • پاسخ‌ گویی و پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روز های تعطیل سال

امداد خودرو شبانه‌ روزی کیا

خدمات سیار و ۲۴ ساعته امداد خودرو کیا، به‌ عنوان یکی از خدمات اساسی و غیر قابل انکار جهت ارتقای آسایش و رفاه رانندگان در تمامی مسیر های جاده‌ ای و شهری است و به انواع خودرو های کیا نیز ارائه داده می‌ شود. این مجموعه با بهره‌مندی از تجهیزات بسیار پیشرفته و مجهز و همچنین تیم تعمیراتی بسیار ماهر و باتجربه، خدمات خود را به مالکین خودرو های کیا در تمامی روز های هفته ارائه می‌ کند و به‌ دلیل سطح کیفی بالای خدمات، توانسته است رضایت متقاضیان و رانندگان را به خود جلب نمایند. هدف اصلی این مجموعه، ارائه خدمات امدادی، در سریع‌ ترین زمان و در کیفیت بالا است و واحد های امدادی ما نیز به‌ صورت شبانه‌ روزی در مناطق مختلف فعالیت کرده و فعالیت‌ های امدادی را در سریع‌ ترین زمان ممکن به دارندگان خودرو های کیا عرضه می‌ کنند.

رانندگان و مالکین خودرو های کیا، می‌ توانند در هر ساعتی از شبانه‌ روز برای دریافت خدمات امدادی، با امداد خودرو کیا تماس حاصل کرده و پس‌ از ارائه اطلاعات لازم، درخواست خود را برای اعزام تعمیرکار ثبت نمایند.

امداد خودروی کیا در تهران

وجود کمک‌ های جاده‌ ای و یا خدمات امدادی برای خرابی خودرو های کیا، می‌ تواند آرامش خاطر و کمک لازم را برای رانندگان فراهم آورد. پنچر شدن لاستیک‌ ها، دشارژ شدن باتری، خاموش شدن ناگهانی خودرو، ایرادات موتور، استارت نخوردن خودرو و غیره از جمله مشکلاتی هستند که مانع از عملکرد صحیح خودرو در جاده شده و بنابراین نیاز فوری به تعمیر و یا سرویس خواهند داشت. وجود یک مرکز امداد خودرو قابل اعتماد برای تماس در صورت خرابی خودرو در هر نقطه از تهران نیز بسیار حائز اهمیت است و توصیه می‌ شود در صورت هرگونه مشکل در خودروی خود، از خدمات مجموعه‌ های امدادی بسیار معتبر و شناخته‌ شده استفاده کرده و تا حد امکان از بروز دیگر مشکلات در خودروی خود جلوگیری نمایید.

امداد خودروی کیا در تهران، یکی از مراکز امداد خودرویی بسیار معتبر و دارای مجوز های رسمی است و تعمیرکاران ما نیز در صورت انجام هر کدام از خدمات امدادی، در پایان کار فاکتور ریز تعمیرات و همچنین گارانتی قطعه استفاده‌ شده را نیز به مشتریان تحویل می‌ دهند.

تعمیر خودرو کیا در محل

شماره امداد خودرو کیا در تهران

شماره امداد خودرو کیا ۰۹۱۲۶۹۸۵۱۳۸ و  ۰۹۱۲۴۰۴۸۷۲۲ است. برای برخورداری از خدمات این امداد خودرو با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

مجموعه امداد کار تحت عنوان امداد خودرو کیا در تهران، در ۷ روز هفته و به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده ارائه خدمات تعمیراتی در مناطق غرب، شرق، شمال و مرکز تهران به رانندگان عزیز است. شما نیز می‌ توانید برای دسترسی سریع به امداد خودرو کیا در تهران و بهره‌مندی از خدمات امدادی در کوتاه‌ ترین زمان و با بالاترین کیفیت، از طریق هر یک از شماره‌ های ثبت‌ شده در سایت اصلی تهران امداد کار و در هر ساعتی از شبانه‌ روز، با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای امداد خودروی کیا در تهران

از مهم‌ ترین مزایای استفاده از خدمات امدادی مجموعه امداد خودرو کیا در تهران، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • برآورد تقریبی هزینه تعمیر خودرو های کیا قبل‌ از اقدام به تعمیر در محل
  • بررسی، عیب‌ یابی و تعمیر دقیق خودرو های کیا در محل
  • اعزام تعمیرکار به محل در کوتاه‌ ترین زمان پس‌ از تماس رانندگان
  • گستردگی ارائه خدمات امدادی در مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز پایتخت
  • استفاده از قطعات فابریک با مدل خودرو در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • ارائه ریز فاکتور خدمات تعمیراتی و گارانتی قطعه به رانندگان پس‌ از پایان کار
  • صرفه‌ جویی در وقت و هزینه رانندگان
  • تعمیر خودرو های کیا در محل توسط تعمیرکاران بسیار حرفه‌ ای، ماهر و مجرب
  • اولویت در تعمیر قطعات خراب شده خودرو های کیا
  • پشتیبانی و پاسخ‌ گویی مشتریان حتی در روز های تعطیل
  • ارائه خدمات تعمیراتی به‌ صورت ۲۴ ساعته

امداد خودرو سیار کیا

تمامی خدمات ارائه‌ شده در امداد خودرو کیا، به‌ صورت سیار هستند و رانندگان می‌ توانند در صورت وجود هرگونه خرابی و مشکل در قطعات و عملکرد خودروی خود، در هر یک از مناطق شرق، غرب، مرکز و شمال تهران، با امداد خودرو تماس حاصل کرده و درخواست تعمیرکار نمایند. هچنین رانندگان عزیز می‌ توانند با استفاده از خدمات امداد خودرو کیا در تهران، بدون جا به جایی خودرو خود، مشکلات و ایرادات به‌ وجود آمده را از بین برده و از تعمیرات تخصصی و حرفه‌ ای ما نیز بهره‌مند شوند. استفاده از خدمات یدک کش و کفی خودرو بر نیز در صورت عدم شرایط لازم برای تعمیر سیار خودروی کیا در محل صورت‌ گرفته و بدون هیچگونه آسیب به خودرو، تا محل مورد نظر انتقال داده می‌ شود.

مکانیک سیار کیا

خدمات سرویس دوره‌ ای خودرو های کیا

انجام سرویس‌ های دوره‌ ای خودرو های شاسی و سواری کیا، در بهبود عملکرد موتور و سایر تجهیزات خودرو بسیار تأثیر گذار است. بنابراین کارشناسان امداد خودرو کیا به مالکین خودرو توصیه می‌ کنند که در دوره‌ های زمانی مشخص، تجهیزات مصرفی خودرو همانند روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر سوخت و غیره را تعویض کرده و تعمیرات لازم را توسط تعمیرکاران مجرب انجام دهند.

از جمله خدمات سرویس دوره‌ ای خودرو های کیا در امداد خودروی کیا نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • بررسی و تعویض تجهیزات مصرفی خودرو
  • بررسی لاستیک‌ ها و تنظیم فشار باد
  • بررسی و نظارت بر سیستم برقی خودرو
  • بررسی سیستم ترمز و دیسک‌ ها
  • بررسی گیربکس و موتور خودرو
  • بررسی و تعویض روغن موتور، فیلتر هوا، فیلتر روغن و غیره
  • بررسی و تعویض باتری خودرو

هزینه خدمات امداد خودرو کیا

محصولات کیا موتورز شامل انواع خودرو های سواری و شاسی همچون اپتیما، سورنتو، موهاوی، کیا اسپورتیج، پیکانتو و غیره است که براساس معایب خودرو و مشکلات فنی، دارای هزینه‌ های متفاوتی در تعمیر و انجام سرویس‌ های دوره‌ ای می‌ باشند. از مهم‌ ترین عوامل تأثیر گذار بر تعیین هزینه تعمیر خودرو های کیا نیز می‌ توان به هزینه دستمزد، هزینه اعزام تعمیرکار به محل، هزینه انجام سرویس‌ های دوره‌ ای، تعویض قطعات مصرفی خودرو، استفاده از قطعات فابریک متناسب با مدل خودرو و همچنین تعمیر خودرو در محل اشاره نمود. 

تهران امداد کار، تحت عنوان امداد خودرو کیا در تهران، خدمات تعمیر و سرویس سیار انواع خودرو های کیا در محل را به رانندگان ارائه داده و دارای تیم تعمیراتی بسیار متخصص و ماهر است. رانندگان عزیز می‌ توانید برای رفع ایرادات و مشکلات خودروی خود، با مجموعه امداد خودرو کیا در تهران تماس حاصل کرده و به صورت ۲۴ ساعته از خدمات امدادی ما بهره‌مند شوید.